1. Introduktion

1.1 Socialjob ApS, CVR-nr. DK-41163305, Frederiksberg / Mariendalsvej 50 G, 2. th. (”Vi”, ”Os”, ”Vores” eller ”SocialJob”), er et dansk registreret anpartsselskab, der har etableret den digitale jobportal Socialjob.dk (”Hjemmesiden”), der fokuserer på institutionelle arbejdsgivere og pædagogiske jobsøgere.  

Offentlige, selvejende og private institutioner (”Institution”, ”Kunde” eller ”arbejdsgiver”) i Danmark kan publicere jobopslag på Socialjob.dk mod betaling. De publicerede jobopslag er frit tilgængelige for alle jobsøgende (”Anonyme besøgende”, ”Besøgende” eller ”Jobsøger”) at søge i. En besøgende kan frit og gratis vælge at registrere sig med en profil (”Bruger”). Med en profil kan brugeren oprette en digital søgeagent (”Jobagent”) til automatisk at lade sig notificere om relevante jobopslag. En bruger kan også vælge at benytte andre digitale services eks. favorit jobopslag eller tilmelde sig Socialjobs nyhedsbrev. Alle Socialjobs services er tilgængelig gennem Socialjob.dk og/eller ethvert andet sted, hvor vi vælger at tilbyde servicen digitalt eller ved foredrag, events, seminar, messer og andre fysiske arrangementer. 

1.2 Hvis du har spørgsmål eller ønsker at kontakte os, så kan du sende os en mail til: support@socialjob.dk eller ringe på telefon 5070 7061.

2. Priser

2.1 Hos Socialjob ApS tager vi forbehold for eventuelle fejl i vores angivne priser. Endvidere forbeholder vi os ret til at ændre i priserne uden forudgående samtykke. Der tages forbehold for at produkttyper kan udgå.

3. Betaling og betalingsbetingelser

3.1 Når du har valgt et produkt, sendt en bestilling til Socialjob, og dit jobopslag er publiceret, bliver din bestilling sendt til fakturering, og du vil modtage en mail på den kontaktmail, der er tilføjet stillingsopslaget. 

3.2 Socialjob ApS modtager betaling med bankoverførsel i henhold til din fremsendte faktura. Vores betalingsbetingelser er 30 dages netto. Ved overskridelse af forfaldsdatoen forbeholder Socialjob sig ret til at opkræve et rykkergebyr, der udgøres af en rente på 1,5 % pr. måned. 

3.3 Alle beløb er i Danske kroner (DKK) eksklusive moms. Der tages forbehold for prisfejl og udgåede produkter. 

3.4 Vi tilbyder vores digitale services til hele Danmark, men hjemmesiden er kun på dansk. 

3.5 Alle direkte bestillinger og skriftlige tilbud er eksklusive moms. Note: Skriftlige tilbud bortfalder, med mindre de er accepteret inden 14 dage fra tilbuddets datering, medmindre andet er aftalt skriftligt. 

4. Levering

4.1 Via Socialjob.dk kan du bestille og få oprettet jobopslag, der gøres tilgængelig på Socialjob.dk. For nogle produkter laves der ekstra indsatser på andre digitale platforme som Socialjob kontrollerer: Facebook og LinkedIn. Betingelserne vil fremgå specifikt forud for køb af disse produkter. 

4.2 Når først du har valgt et produkt følger du et 3 trins bestillingsflow, der slutter af med din bestilling oprettes i Vores system. Du kan bestille ét produkt adgangen. 

4.3 Efter du har afgivet din bestilling og Vores system succesfuld har registreret den, så modtager du en bekræftelsesmail. Herefter påbegynder vi opsætningen af dit jobopslag, ud fra dine bestillingsønsker. 

4.4 Vi tilstræber at dit jobopslag vil være publiceret på Socialjob.dk senest 24 timer efter, bestillingen er modtaget på alle hverdage før kl. 17:00 eller på den ønskede publiceringsdato, du har angivet i bestillingen.  

4.5 Opstår der tvivl om det fremsendte materiale vil du blive kontaktet af Socialjob pr. e-mail eller telefon. 

4.6 Når dit jobopslag er publiceret og kan søges frem på Socialjob.dk af besøgende, brugere og jobagent-funktionen vil modtage en mail og indenfor 1-3 dage fremsendes din faktura. 

4.7 Opstår der spørgsmål eller problemer, kontakt da support@socialjob.dk 

5. Reklamationsret og refusion 

5.1 Har du reklamationer til jobopslaget skal Socialjob være informeret på support@socialjob.dk senest 7 dage efter første annonceringsdag. Du skal med andre ord reklamere i "rimelig tid" efter du har modtaget din faktura og opdaget manglen/fejlen. 

5.2 Er der fejl eller mangler i jobopslaget, som ikke kan tillægges dig eller din eksterne leverandør så vil Socialjob skønne en godtgørelse i form af en ekstra visningsperiode. Der tilgodeskrives ikke ekstravisning, der overstiger det fakturerede beløb. 

5.3 Hvis der bliver tale om refusion, bedes du medsende bankoplysninger i form af regnr og kontonr, så det aftalte beløb kan overføres. Disse oplysninger kan uden risiko oplyses pr. mail eller anden elektronisk form, da det ikke er følsomme oplysninger og kun vil blive anvendt til vores opfyldelse af refusionen. 

6. Fortrydelsesret 

6.1 I følge købeloven er der desværre ikke fortrydelsesret på digitale produkter, der tages i brug. Men lever produktet ikke op til din forventning, så kontakt os venligst på support@socialjob.dk

6.2 Fortrydelse skal anmeldes til Os senest 7 efter jobopslaget er igangsat. Meddelelsen skal gives pr. mail på support@socialjob.dk. I meddelelsen skal du gøre tydeligt opmærksom på, at du ønsker at benytte din fortrydelsesret. Herefter vil Vi vurdere om der er relevant grundlag for, at lave en refusion i henhold til punkt 5. 

6.3 Dit jobopslag anskues som et digitalt produkt, der er fremstillet efter dine specifikationer og således har et tydeligt præ heraf. Der er ikke tale om et abonnement, men en tildannet ydelse, der tages i brug ved en angivet påbegyndelsesdato og en 2-6 ugers løbeperiode, hvorefter ydelsen er fuldført og ophører.

7. Fejlbestilling og fortrydelsesret

7.1 Fortryder du din bestilling indenfor 7 dage vil Socialjob vurdere ud fra din dokumentation, om der er begrundet forklaring til at annullere bestillingen og sende en kreditnota. 

7.2 Fortryder du dit køb efter indbetalt faktura vil Socialjob vurdere ud fra din dokumentation, om der er begrundet forklaring til at annullere købet og sende en kreditnota. 

7.3 Fortrydelse skal anmeldes til Os jf. punkt 6.2.

8. Rettigheder

8.1 Alle rettigheder til digitale produkter, tekster, foto, video, kurser og events tilhører Socialjob ApS og må ikke anvendes eller sælges af tredjemand uden skriftlig tilladelse. 

8.2 En kundes digitale produkt (jobopslag) har kunden rettighederne til. Det er tilladt at linke til det, dele jobopslaget og benytte den del af indholdet du har rettighederne til.

9. Klagemuligheder

Har du en klage over et produkt, købt hos Socialjob ApS, kan der sendes en klage til: 

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning 

Carl Jacobsens Vej 35,

2500 Valby,

Link: www.forbrug.dk 

Hvis du er kunde med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform. 

Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/ 

Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: info@socialjob.dk